Youtube Moda + C&A / Sucesso certo.

Uma parceria que tem tudo para dar certo, mas que é pouco explorada. Porque não unir uma marca com o site de vídeos mais acessado da internet? Foi o que a rede de fast-fashion C&A resolveu fazer. Em parceria com o Youtube, o projeto “Youtube Moda” reúne vídeos exclusivos com temas abordados por vlogueiras famosas  entre elas Joanna Moura, Mariana Santarem, Paula Martins, Chris Francini e Helô Gomes, que falam sobre looks, acessórios, tendências e truques,com o objetivo de gerar conteúdo relevante e se tornar uma referência virtual sobre o assunto moda, a sacada foi genial. A patrocinadora C&A também terá um espaço para conteúdo exclusivo, que fortalece ainda mais a iniciativa da marca de democratizar a moda no Brasil.

A partnership that is going to happen, but that is little explored. Why not attach a tag with the video site most accessed the internet? That’s what the fast-fashion C & A decided to do. In partnership with YouTube, the “Youtube” Fashion meets exclusive videos with themes including famous vlogueiras by Joanna Moura Mariana Santarem, Paula Martins, Francini and Helo Chris Gomes, who talk about looks, accessories, trends and tricks, with order to generate relevant content and become a virtual reference on the subject fashion, the balcony was great. The sponsor C & A will also have a space for exclusive content, which further strengthens the brand‘s initiative to democratize fashion in Brazil.
Una partnership che sta per accadere, ma che è poco esplorato. Perché non associare un tag con il sito video più l’accesso a Internet? Questo è ciò che il fast-fashion C & A ha deciso di fare. In collaborazione con YouTube, il Fashion “Youtube” incontra video esclusivi con i temi tra cui vlogueiras celebri di Joanna Moura Mariana Santarem, Paula Martins, Francini e Helo Chris Gomes, che parla di sguardi, tendenze, accessori e trucchi, con al fine di generare contenuti pertinenti e diventare un riferimento virtuale sul tema della moda, il balcone era grande. La C & A sponsor avrà anche uno spazio per contenuti esclusivi, che rafforza ulteriormente l’iniziativa del marchio di democratizzare la moda in Brasile.
 


Fonte:.profissaomoda.com.br
This entry was published on May 13, 2012 at 10:54 pm and is filed under Uncategorized. Bookmark the permalink. Follow any comments here with the RSS feed for this post.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s