Roland Garros e Lacoste a 40 anos

Há 40 anos a Lacoste é patrocinadora oficial de Roland Garros. Quem vai ao torneio de tênis percebe que a grife francesa está por todos os lados, pois além de pop-up boutiques, a Lacoste veste desde jogadores, até árbitros e juízes.Este é o quarto ano que a grife francesa desenvolve uma linha especial, em edição limitada, para o Aberto da França. Com uma pegada clássica e nostálgica a Lacoste criou uma coleção vintage inspirada nos códigos da marca e com imagens de uma campanha publicitária de 1973.Além de roupas e acessórios para homens e mulheres, a coleção especial Roland Garros traz fofuras para crianças, como miniaturas de uniformes de tênis e ursinhos de pelúcia caracterizados de jogadores.
.
For 40 years the mark of the crocodile is the official sponsor of Roland Garros. Who goes to the tennis tournament realizes that the French brand is everywhere, as well as pop-up boutiques, Lacoste dresses from players, referees and even juízes.Este is the fourth year that the French brand carries a special line limited edition for the French Open. With a classic and nostalgic Lacoste has created a collection inspired by vintage and codes of the brand image of an advertising campaign 1973.Além clothing and accessories for men and women, the special collection brings cuteness Roland Garros for children as thumbnails tennis outfits and teddy bears featured players.

.

Fonte: Bombom
This entry was published on June 8, 2011 at 2:42 pm and is filed under Uncategorized. Bookmark the permalink. Follow any comments here with the RSS feed for this post.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s