bonECOs Levi’s®.

Pensando na diversidade de casais apaixonados e na preservação do planeta, neste Dia dos Namorados a Levi’s® recicla suas sobras de produção de jeans e cria lindos bonecos feitos à mão para dar aos consumidores que comprarem, o presente do namorado e namorada na Levi’s® , Além de reaproveitados, os jeans utilizados para a confecção dos bonecos não tem lavagem, ajudando a reduzir o consumo de água. Batizados de bonECO, por serem totalmente reciclados, foram criados 6 diferentes estilos de meninos e meninas para que o consumidor escolha o que mais combina com o perfil do casal. Ao todo foram confeccionados 4 mil bonECOs Levi’s®.A embalagem desenvolvida para a data transmite a intenção da Levi’s® de que o presente seja perfeito para qualquer tipo de casal. “A Levi’s® é uma marca a favor da diversidade. Queremos deixar claro, com a ilustração de casais heteros e homossexuais na embalagem, que gostaríamos que nossos clientes se sentissem a vontade para escolher os bonecos perfeitos para formar o casal. Para nós, o amor não tem sexo, idade, raça ou cor”, explica Mauricio Busin, Diretor de Marketing Levi’s® América Latina.
Thinking about the diversity of couples in love and preservation of the planet this Valentine’s Day Levi’s ® recycles its surplus production of jeans and create beautiful dolls made by hand to give consumers who buy the gift boyfriend and girlfriend at the Levi’s ® In addition to recycled, jeans used for making the puppets have no washing, helping to reduce water consumption. Baptized with dolls, to be totally recycled, we created 6 different styles of boys and girls for the consumer to choose what best suits the profile of the couple. Altogether 4 000 dolls were made Levi’s ®. The package developed to date conveys the intention of the Levi’s ® that this is perfect for any couple. “The Levi’s ® brand is in favor of diversity. We want to make clear, the illustration of heterosexual and homosexual couples in the package, which we encourage our customers to feel free to choose the puppets to form the perfect couple. For us, love has no gender, age, race or color, “explains Mauricio Busin, Chief Marketing Officer Levi’s ® Latin America.

This entry was published on May 25, 2011 at 1:43 pm and is filed under Uncategorized. Bookmark the permalink. Follow any comments here with the RSS feed for this post.

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